Senaste veckan har det hänt en del..
I helgen skrev vi på köp av ett litet drömhus i skärgården där vi ska tillbringa vår framtid. Känns väldigt roligt och helt helt underbart.
Igår diskuterade jag en ny tjänst hos en annan arbetsgivare. I em klockan 15 ska vi skriva. Om allt går bra så säger jag upp mig imorgon. Läskigt och skönt på samma gång. Jag hoppas bara vi kan få en smidig övergång utan en massa bråk. Men vill de att jag går direkt med lön så tackar jag väl inte nej.
Samtidigt som att allt detta har hänt så har en av mina bästa kompisar brutit med sin tjej. De har varit tillsammans lika länge som vi, det får en alltid att tänka till. Men jag har kommit fram till att jag har det väldigt väldigt bra.
Nu ska jag bygga mod inför en löneförhandling.
Tuesday, May 8, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment