De här dagarna vill man ju inget annat än bara sitta ute i solen och läsa en god bok och umgås med kära vänner. Vad gör jag? Jobbar dygnet runt.
Jag jobbar och jobbar och verkar ändå inte nå ändra fram. Inte en enda gång och mina chefer är så splittrade i vad de vill ha att jag inte heller vet vad jag ska sträva efter. Magkatarren drar sig på. Varför hamnar man här när man vet hur man ska göra för att inte göra det. Prioritera, säg vad du tycker, känn efter och var tydligt.
Ta tag i problemen och lös dem. imorgon iaf...
Thursday, March 29, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment