Tuesday, April 24, 2007

min chef = psykopat?



Japp nu är det fastställt. Senaste månadernas h-e på jobbet måste bero på följande analys.

Extremt charmig ena sekunden - elak och iskall den andra - CHECK

Manipulerande - CHECK

Vill vara i centrum - CHECK

Kontrollbehov - "fem sms per kväll" - CHECK

Tar åt sig äran av andras framsteg - "ena sekunden ska vara med i minsta detalj - andra dagar bryr sig inte alls och kommer sen in i efterhand att allt är fel och att det han tänkt och kommunicerat i hans värld är rätt" - CHECK

Svårt att glömma en oförrätt - "inget svar på sms - sur i en och en halv månad" - CHECK

Kan få vredesutbrott - CHECK

Lösning på problemet enligt analytiker - BYT JOBB!

här ska ut och letas jobb.. inte bara mig det är fel på...

No comments: